stallva.blogg.se

Stall Victoria Almgren "on tour"

Nu kör vi!

Kategori: Allmänt

Äntligen på plats i Falsterbo! Vi kom iväg helt enligt plan och förhoppningsvis fick vi med oss allt. 
Joel har t.o.m packat ned utemöblerna så lunchen fick vi äta utan.....

 Nu är vi installerade i "vårt" stall och hästarna verkar nöjda och laddade 👍

Min nya favorit - vattenpåsen! Rymmer 80 liter och besparar oss en massa släpande 👍

Nära till gödselstacken har vi också 👍
Nu önskar jag mig bara en sån här också - tänk vad kul det blir att mocka då 👍


Capitol och jag på väg till banan


Men lite trött var jag nog i morse..... Kunde gått illa ;)

Flätorna på plats.


Nu är vi snart redo för första start - Caca är redo och först ut i 7-åringarnas kval om en timme. Spännande! 



KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-07-05 | 18:30:55

    Himla kul att följa er! Saknar ju min bästa praktikplats, önskar jag fick komma tillbaka igen! Typiskt Joel att redan ha packat ner utemöbler, ett steg före 😊 Lycka till, hoppas på massor av hästar till final! Kommer och hejar nästa helg i så fall! 😊 / Kristin från Vretagymnasiet

  • Helena säger:
    2014-07-05 | 21:02:45

    Akta er för att borsta tänderna i voltaren, för sen om man har gummibanden mellan tänderna och hästen får det i manen... Ja då - då kan man bli tagen för doping!

  • Anders säger:
    2014-07-05 | 23:26:13

    Snälla Sofia gör oss alla en tjänst och göm de rosa greparna:-P jag lyckades hålla den rosa linan borta från klåfingriga tjejer på UP hela läsåret:)

Kommentera inlägget här: