stallva.blogg.se

Stall Victoria Almgren "on tour"

Fina hästar!

Kategori: Allmänt

Nästan allt gick enligt plan på vår lilla kvällsutflykt till Gäsene :)

Dom sista kvalrundorna fixade och även de yngre grabbarna hoppade fint och skötte sig exemplariskt.

Fina men stooora Exeption Ek "Bamse" lekte runt 1m och Victoria fick se Gäsene lite mer "från ovan" - hoppförmågan är det inget fel på ;)
Sen snodde han min telefon och tog en "Selfie" 😄

Hans lika stora kompis Diassino RAA tyckte tävling var toppenskoj och tog sig an banan som en entusiastisk B-ponny, kul med glada hästar!


Gäsene Grand Prix! Eller var det banan till morgondagens klubbhoppning?

Dagen blev lång och stackars Joel är lite sliten.... 


Om han helt sliter ut sig har han kanske en ny karriär på gång som "baglady"?


Och medan han jobbar så glassar vi andra i solen ;) Här är det glasspaus i gårdagens tropiska hetta. Men varför ska Victoria alltid se lite coolare ut än jag?? :( 

Hon har för övrigt lovat att jag ska få en lektion på Lilla Gubben. Det blir ngt att se fram emot-iaf för dom som tittar på 😉 Bildbevis utlovas!




KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-06-12 | 15:47:40

    Heja, hur många hästar är det nu? Jag har ju lovat att hjälpa till med körning av vatten om ni kommer ihåg dunkarna. :-) kanske ska börja träna nu så jag inte stupar första dan.

    Svar: Ja det är hög tid-14 hästar har vi nu 😄
    stallva.blogg.se

Kommentera inlägget här: