stallva.blogg.se

Stall Victoria Almgren "on tour"

Kvinnor kan (och män)

Kategori: Allmänt

Av ngn outgrundlig anledning förbrukas en stor mängd pallar här i Torp ( även om man inte räknar den som Victoria mejade ner med Toyotan..... 😝) Visserligen gillar vi kakor men såååå tunga är vi väl ändå inte? 

Nåväl, nu har jag iaf plockat fram mina begränsade snickeri-kunskaper och förstärkt Ikea's "bekväm" en aning 👍
Nu vore det väl f_n om palleländet inte höll ihop iaf fram till semestern!

Sen skruvade jag lite kvickt och lätt ihop en ny också


Hmmmm.... Ngt ser inte helt rätt ut
Jag kanske kan få praoa lite hos Anders, verkar behövas.... Fick ihop den till slut iaf så nu kan det bli fina flätor även i Falsterbo 😄

Även männen jobbar på och staketet börjar sakta men säkert komma på plats

Anders och Willis med sin nya leksak "stolpslagaren"

Tjusigt! Men dom verkar ha missat en där på mitten 😉

Och så är "operation packning" igång

Och detta är bara början..... Nu är iaf 100 av 104 blindbroddar på plats och jag är ca 6cm kortare på kuppen -respekt till alla hovslagare!

Nu slutspurt, på fredag kl 13 är det avfärd. Jag säger som Jonas Gardell "Run, run - you will never make it" 😉


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-07-01 | 22:17:57

    Tror du lätt kan få anställning hos Anders utan prao. Den där maskinen har respekt, vilken grej! Lycka till med packningen.

Kommentera inlägget här: