stallva.blogg.se

Stall Victoria Almgren "on tour"

Ensam är stark!

Kategori: Allmänt

Idag drog hela gänget utom jag till Björbäck för lite "tävla på gräs-övning". Kvar hemma blev jag och.... jag. Man hinner mer när man inte har ngn att prata med har jag konstaterat 👍

Jag har longerat

Och longerat

Och longerat


Ja ni hajjar....

Hoppade över lunchen vilket resulterade i osedvanligt dåligt humör framemot em-dålig idé 👎 Tur jag var ensam...

Som tur var avslutades kvällen mkt trevligt med Tapas och diverse glada medlemmar ur VbRF
Och jag har ätit mitt livs första pilgrimsmussla 😊
Vicky lovade att det skulle smaka som fisk-hon ljög..... Men helt ok ändå faktiskt. 

Efter en mkt sen kvällsfodring hittade jag sedan denna söta fripassagerare när jag var nästan hemma..... 
Han får nu sova över på Ringvägen, återstår att se hur mkt jag får sova bara..... 💤🐱🐯


KOMMENTARER:

  • Catta säger:
    2014-06-28 | 12:42:09

    Musslan var god, där var du inte riktigt rättvis. Kul att träffa dig Bloggerskan.!

Kommentera inlägget här: