stallva.blogg.se

Stall Victoria Almgren "on tour"

Lilla Q har blivit stor

Kategori: Allmänt

Många rosetter blev det sista dagen i "Götlaborg"! 

Finast av dom alla var vår egen lilla "gangster" Quintus RAA. Han må ha mkt hyss för sig men hoppa hus har vi alltid vetat att han kan och nu börjar nog poletten trilla ner 😄👍
Felfri och placerad i 135-debuten idag och om han inte blir en riktig stjärna om några år så lovar jag att springa Göteborgsvarvet i mina rosa solbrillor! ;)

Även Ipanema fick två rosetter och lillasyster "Holly" satte två fina nollor-bra avslutning!



Cubus skaffade en egen fanclub som matade honom med gräs :)


Sen var det bara packning och hemfärd som återstod.... Joel tog en paus - gissa var?


Team Stall V är sjukt effektiva när det gäller! 7 boxar tömda, hästarna lastade och packningen på plats - allt på mindre än en timme 👍👍

Nu har vi förtjänat att fira midsommar!  Joel ska rymma ut i skogen i trakterna av Lammhult och jag ser fram emot att prova på vad jag tror är en lokal delikatess-"gladd"??

Och halv "dalkulla" som man är så plockar jag väl fram min vanliga midsommar-outfit
Tror ni förresten dom rosa glasögonen matchar?









KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2014-06-19 | 23:38:26

    Men jösses! Vad är det med Joel och pallen?!?!? Börjar han bli gammal?!?!
    Midsommar dress, glasögon, gladd och en fiol! Vad kan gå fel???
    Måste ju bara säga oxå! Heja världens bästa Ipanema!!!

  • Pernilla säger:
    2014-06-20 | 07:48:11

    Nog för att det hade varit kul att se dig springa Göteborgsvarvet i de rosa brillorna, men jag håller tummarna att Quintus blir en riktig stjärna efter allt kämpande med honom! Ses ikväll hos Vicki!

  • Maja-Stina Ahlzén säger:
    2014-06-22 | 11:10:06

    KUL kul kul!!!

Kommentera inlägget här: