stallva.blogg.se

Stall Victoria Almgren "on tour"

Var är min rullator?

Kategori: Allmänt

Mocka, rida och lyfta torvbalar går ju fint men för att hålla sig kvar i "Balder" och "Helix" krävs helt andra muskelgrupper kan jag berätta.... Så nu stapplar vi fram som krokiga 90-åringar och Joel tar alla chanser att dimpa ner på sin pall

Men kul hade vi! Och när snälla chefen bjuder på åkband får man ju passa på 😄👍


Mjukstart i radiobilarna - tur att 15-åringar inte får köra bil......


Dödsångest i kön till Balder.... Sitter alla muttrarna verkligen fast??


Anders och Joel på väg upp i AtmosFear.

Utsikten uppifrån sisådär 70m.... (Foto:Joel)
Dom hade inte riktigt samma min när dom kom ner igen 😉

Välbehövlig matpaus


7 loopar och ett helt gäng "negativa g-krafter". Jag blundade hela tiden men nu kan vi iaf pricka av Helix på vår "saker man ska göra i livet-lista". Ja inte alla förstås.... Victoria erbjöd sig generöst att vara barnvakt 😉



Avslutningen i Parisehjulet kändes plötsligt riktigt avkopplande! Jag tror faktiskt att iaf en del av min höjdskräck är botad 😀


En härlig syn när man anländer till garaget 55min efter att parkeringstiden gått ut 👍😄

Nu ska tant och farbror försöka ladda om för dagens bravader på tävlingsbanan. Om jag får upp Joel från pallen förstås....



Kommentera inlägget här: